Brändi on Esedun maine ja mielikuva. Brändi on ammattiopiston kokemus, tahtotila ja toiveet. Brändi on Esedun oma sormenjälki ja persoona.
Brändi on Esedun opettajat, asiantuntijat, opiskelijat ja yhteistyötahot yhdessä. Se on kaikki yhdessä nähty ja koettu. Brändi kertoo kuinka Esedu puhuu, kelle se puhuu ja kuinka se puhuu.
Haluamme kertoa Esedun erinomaisuudesta koko maailmalle.
Brändi koostetaan brändikirjaksi kertomaan ammattiopiston toimintaperiaatteista, ajatuksista, toiveista, visioista, arvoista ja tavoitemielikuvista.
Brändityö on pitkä ja määrätietoinen projekti, joka ei synny hetkessä. Brändin koonti huomioi hyvin laaja-alaisesti suomalaisten näkemykset ja kokemukset Esedusta mm. työpajojen, kilpailija-analyysin, kilpailun, haastatteluiden sekä ammattiopiston strategian avulla.
Brändikirja rakentuu Esedun markkinointitiimin ja johtoryhmän, Mainostoimisto Groteskin sekä palvelumuotoilija Heidi Huovisen ammattitaidolla, Esedun yhteistyötahojen, opettajien ja opiskelijoiden avulla.
Tule osaksi Esedun brändin tarinaa osallistumalla kyselyyn ja voit voittaa 50 euron arvoisen superlahjakortin.
Kyselyssä pääset kertomaan omat kokemuksesi ja mielikuvasi yleisesti ammatillisesta koulutuksesta sekä Esedusta.
Tietosi ja kokemuksesi on meille arvokasta. Osallistuthan kyselyyn su 29.1. mennessä. Arvomme lahjakortin kaikkien kyselyssä arvontaan osallistuneiden kesken.
Marika Auvinen
viestintä- ja markkinointipäällikkö, Esedu
marika.auvinen@esedu.fi