Kevään Pieksämäen toimipisteiden valmistujaisjuhla järjestetään keskiviikkona 28.5.2025 klo 8–9 Veturitorilla.
Tilaisuuden jälkeen tarjotaan UKKO Bistro & Delissä juhlakahvit valmistuville läheisineen sekä henkilökunnalle.
Juhlaan kutsutaan kaikki 1.1.2025 – 31.5.2025 aikavälillä valmistuvat Pieksämäen opiskelijat (pt, at, eat ja hoiva-avustajat). Opiskelijat ilmoittautuvat juhlaan ensisijaisesti itse täyttämällä sähköisen ilmoittautumislomakkeen perjantaihin 16.5.2025 mennessä. Opiskelijoille lähtee kutsu (ilmoittautumislomake) juhlaan s-postitse tai Wilma-viestinä.
Ohjelma
Tervetuliaissanat
Iina Hynninen ja Meea Kääriäinen
Musiikkiesitys: Mestaripiirros
(säv. Knipi, san. Anna Puu)
henkilökunnan musiikkiryhmä
Työmiehiä ja bilettäjiä
Iina Hynninen ja Meea Kääriäinen
Valmistuvan puhe
Emmi Kinnunen
Puhe valmistuville
rehtori Sari Simontaival
Valmistuvien muistaminen
rehtori Sari Simontaival
osaamispäällikkö Jarmo Pohjolainen
vastuuohjaajat ja opinto-ohjaaja
Musiikkiesitys: Keväinen potpuri
henkilökunnan musiikkiryhmä
Suvivirsi
Yhteislaulu
Kahvitus valmistuville
ja heidän läheisilleen
ravintola Ukko Bistro & Delissä