Työelämän tarpeita vastaavan osaamisen hankkiminen tai olemassa olevan osaamisen täydentäminen ei aina vaadi koko tutkinnon suorittamista. Silloin on mahdollista suorittaa ainoastaan tutkinnon osa liiketoiminnan ammattitutkinnosta.
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -tutkinnon osan suorittaneena osaat kehittää oman työyhteisön palveluja ja työtehtäviä asiakaslähtöisemmäksi.
Osoitat ammattitaitosi näytössä tekemällä kehittämistehtävän, jossa tunnistat kehitettävän palvelun ja sen asiakasryhmät sekä kehität palvelua yhdessä asiakkaiden ja muiden palveluun liittyvien toimijoiden kanssa sekä arvioit kehitettyä palvelua. Siltä osin kuin tutkinnon osassa vaadittua ammattitaitoa ei voida arvioida näytön perusteella, ammattitaidon osoittamista täydennetään yksilöllisesti muilla tavoin.
Verkko
Koulutus muodostuu verkko-opinnoista, itsenäistä opiskelusta sekä työelämässä oppimisesta. Koulutus on mahdollista suorittaa myös oppisopimuksella.
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -tutkinnon osa on tarkoitettu hakijoille, joilla on työkokemuksen tai koulutuksen kautta aikaisemmin hankittua työkokemusta ja osaamista vähintään kolme vuotta sekä kiinnostus kehittää työyhteisön palveluja.
Koulutukseen ei ole erillistä hakuaikaa – voit hakeutua opiskelemaan jatkuvan haun kautta. Opintojen aloitus sekä kesto sovitaan hakijakohtaisesti henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman (HOKS) mukaisesti.
Koulutus on maksuton.
Jatkuva haku, aloitus 10.1.2024 jälkeen tai sopimuksen mukaan.
Opiskelu on mahdollista myös oppisopimuksella. Joko koko opintojen ajan tai lyhyempinä jaksoina.
Mikkeli
Otavankatu 4
puh. 040 661 0394
Pieksämäki
Keskuskatu 34
puh. 050 524 8682
puh. 040 305 6605